två år.

Jag låg vaken inatt. Och jag låg hela tiden och tänkte att för två år sedan så låg jag och vred och vände på mig, utan att kunna somna. Och imorse vaknade jag med en slående huvudvärk.

Men imorse kände jag inga pirrningar i fötterna eller någon värk i ryggen.
Och imorgon kommer jag fortfarande att kunna gå.
I övermorgon kommer jag inte höra ordet respirator.
Och om tre dagar ska jag inte sätta en dextrosol i halsen.
Men det viktigaste av allt. Om fyra dagar ska jag fortfarande andas. Själv.

Kommentarer
Postat av: Anna

Har precis läst igenom din blogg och jag beundrar verkligen dig. Det måste ha varit jättejobbigt. Hoppas att du har det bra :)

Postat av: Agneta

Vaknade en morgon Juni-07 och kunde varken prata eller gå.Ambulansen hämtade mig och läkarna visste inte vad det var för fel på mig men till slut kom dom på att det måste vara Guillain barre. Blev kvar på sjukhuset i 4 veckor.I dag är det första dagen jag jobbar heltid.Mvh Agneta

2008-01-07 @ 15:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback