tack.

Tack för att ni läser.

De sista inläggen har snarast handlat om att jag vill ta upp detta igen, och skriva klart. Det verkar inte hända. Det är 5,5 år sedan jag var sjuk. Jag har kommit så långt på den tiden. Sjukdomen har gjort mig till den jag är idag. På de här åren har jag lärt mig så mycket. Tänkt om. Växt. Blivit stark. Och fått bättre självkänsla.

Jag tänker också ofta på att jag ska skriva ner detta i bokform. Och göra klart där. Kreativiteten finns, men tiden finns inte.

Jag är ändå väldigt glad att ni fortfarande hittar min blogg. Och förhoppningsvis tänker att den ger er något. Precis som ni ger mig.

Och kom ihåg.
Det spelar ingen roll hur långsamt du tar dig framåt, bara du aldrig stannar.

Tack för att ni läser.

Kommentarer
Postat av: rita eliasson

Det har varit intressant att läsa din resa jag läser till undersköterska blir klar juni 2012 jag har vallt gbs som mitt examensarbete jag fick gbs 2005 första gången andra gången 2007.

2012-02-14 @ 12:12:47
Postat av: Nadja Wedin

Hej

Fick min diagnos för ett år sen, har haft en lindrig variant men det har varit ett helvete ändå. Har så mycket frågor och önskar jag kunde prata med någon som varit sjuk och din blogg hjälpte mig lite. Men jag slapp gå igenom den fullständiga förlamningen du fick vilket jag är tacksam för. Glad att du mår bra idag!
Kram
/Nadja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback